S6, A15: Carrie ontdekt dat Aleksandr geen kinderen meer wil. Miranda en Steve gaan op huwelijksreis naar een afgelegen herberg. Baby Brady is getuige van een vrijpartij van Charlotte en Harry. Samantha boekt een afspraak bij een bekende oncologe.