Cat’s Eye Cat’s Eye is Here!
S1, A1: Cat’s Eye, een trio kunstrovers, is rechercheur Toshio te slim af en steelt het schilderij De Romeinse Vrouw. Toshio lucht zijn hart bij zijn vriendin en haar zussen, niet wetende dat zij de dieven zijn die hij probeert te pakken.