S5, A5: Melinda helpt een patiënt van Eli die denkt dat de geest van zijn zus bij hem rondwaart. Jim en Melinda maken zich zorgen als Aiden het over zijn nieuwe vrienden heeft. Het zijn geen geesten, maar wat dan wel?