Celebrity Booze: The Ultimate Cash Grab
S16, A5: Wanneer het nieuws over het bezoek van Bryan Cranston en Aaron Paul aan Philadelphia voor het promoten van hun mescal Dos Hermanos zich verspreidt, besluiten de mannen hun eigen likeur aan hen te verkopen. De vriendengroep doet er alles aan om te kunnen proeven van het luxe en exclusieve leven. Geschreven door Rob McElhenney, Charlie Day en Glenn Howerton, en geregisseerd door Megan Ganz.