Chalo Dilli
S1, A3: Maya en Rasammah worden lid van het vrouwenleger. Ook Rajan en veel andere burgers gaan bij het INL. De zware training begint. In 1996 gaat Amar naar Birma met de oude Sodhi, waar ze Rani (Amars Birmaanse vriendin) ontmoeten. Door omstandigheden schiet Sodhi een Birmaanse soldaat dood waardoor er een kettingreactie van gevaarlijke gebeurtenissen ontstaat.