S3, A10: Elliot vreest het ergste na het horen van de emotionele verklaring van rechercheur Gomez' vrouw bij zijn nalatigheidszaak, maar hij hoopt dat de opnames die Diego maakte voor zijn documentaire haar op andere gedachten zal brengen. Rox probeert contact te maken met Willis, maar hij duwt haar weg en Leanne probeert Ariel te troosten na haar vreselijke verlies.