The Good Doctor Change of Perspective
S6, A2: Op hun eerste dag als assistenten ontmoeten Dr. Murphy en Dr. Park de coassistenten die ze gaan begeleiden; Lim gaat weer aan het werk terwijl ze haar nieuwe realiteit en de emoties rond de veranderingen onder ogen ziet.