Dear Mama Changes
S1, A2: Tupac breekt door met zijn muziek en in de filmwereld, maar een grote ster en een activist zijn, komt met een hoge prijs. Afeni's activisme zorgt ervoor dat zij en haar mede-Panther-activisten in het middelpunt komen te staan van een politiek showproces dat ertoe kan leiden dat ze allemaal levenslang de gevangenis in moeten.