S1, A1: De relatie van een homostel wordt opgeschrikt door de onthulling dat een van hen aids heeft. Een jongeman genaamd Joe Pitts krijgt een baan aangeboden door conservatief icoon Roy Cohn - die ook te horen krijgt dat hij aids heeft.