S1, A2: León ontmoet Elche, die hem helpt met z'n raps. Andy heeft een sollicitatiegesprek, maar is bang dat hij verkeerd overkomt. Rafaela komt erachter dat León haar voor de competitie heeft ingeschreven en tikt hem op de vingers.