S1, A5: Louis regelt een ontmoeting met Prior. Joe bezoekt Roy in het ziekenhuis en krijgt de zegen van een ongewenste vader. Prior sleept Belize mee naar het gerechtsgebouw voor een ontmoeting met de griffier en sluit later vriendschap met Hannah.