Chapter Four Kingdom of Dreams
S1, A4: Zelfs de wereldcrisis na de aanslagen van 11 september kunnen de groei van het Kingdom of Dreams niet stuiten. Arnault, Pinault en Anna Wintour hebben de ooit exclusieve wereld van de haute couture in een wereldwijde industrie veranderd.