100 Foot Wave Chapter I - Sea Monsters
S1, A1: Als professioneel surfer Garrett McNamara de monsterlijk grote golven van het Portugese Nazaré ontdekt, wil hij zijn droom verwezenlijken en op een golf van dertig meter surfen.