100 Foot Wave Chapter III - Mavericks
S1, A3: Braziliaanse surfers die nieuw zijn in Nazaré slaan veiligheidsadviezen in de wind en Garretts optreden op een grotegolvenwedstrijd krijgt een onverwachte wending.