Royal Autopsy Charles II
S1, A1: Alice Roberts onderzoekt de laatste dagen en uiteindelijke doodsoorzaak van koning Charles II. Samen met forensisch patholoog dr. Brett Lockyer voeren ze een 'als echt' autopsieonderzoek uit. De autopsie onthult een man die lijkt te zijn gemarteld.