Robot Chicken Chipotle Miserables
S7, A19: De schrijvers van Robot Chicken stellen zich voor hoe de Velociraptor uit Jurassic Park zo slim zijn geworden en onze vrienden van Duck Dynasty gaan op reis naar Duckstad.