S7, A17: Kelly komt oog-in-oog te staan met de Candy Killer nadat iemand van wie ze houdt gegijzeld wordt. Ondertussen gebruikt Samdi Drew om een dodelijk plan uit te voeren. In een flashback leert Zelena een harde les nadat een ontmoeting met Hans en Grietje fout loopt.