Chuck Versus the Crown Vic Chuck: The Complete Series
S1, A11: Nadat Chuck beseft dat Sarah nog steeds gevoelens heeft voor Bryce, moet hij zich voordoen als Sarah’s echtgenoot tijdens een missie om een valsmunter en zeiler te verijdelen.