S1, A5: Anneken, de huisvrouw van Oskar, brengt onverwachte nieuwe aanknopingspunten in de zaak. Haar persoonlijkheid doet hen het hoofd op hol brengen. De relatie tussen de rechercheurs neemt een wending.