S1, A4: In India is cinema niet alleen amusement, maar een manier van leven. Ontdek de familiewaarden, liefdesverhalen, muziek, dans, sets, visuele effecten en talent zoals Amitabh Bachchan die films en filmmakers over de hele wereld hebben geïnspireerd.