Expedition Unknown City Of Gold
S1, A5: Josh wandelt over het geplaveide Inca Trail. Door de Andes en in de Peruaanse Amazone klimt hij naar 6000 meter hoogte op zoek naar de onontdekte Gouden Stad. Zijn weg naar rijkdom gaat langs de legendarische ruïnes van Machu Picchu.