Clarence Clarence krijgt een vriendinnetje
S1, A7: Als Clarence wordt uitgevraagd door Ashley, een meisje in zijn klas, beseft hij dat 'ie niks afweet van 't hebben van een vriendinnetje! Clarence schakelt Sumo en Jeff in om van hem de perfecte gentleman te maken, net op tijd voor zijn grote date.