Hot in Cleveland Cleveland Fantasy-Con
S4, A6: Joy krijgt een onverwachte uitnodiging voor een fantasy-con-evenement in de stad, terwijl ze ook leert dat haar fantasiedatum, brandweerman Sean, een trekkie en een "brony" is, een feit dat ze verborgen wil blijven. Alec keert terug naar het kantoor en Melanie's liefdesdriehoek met hem en Chloe wordt verder ingewikkeld. Elka en Mamie lopen afoul van de wet. Victoria wordt onzeker in haar relatie.