Clueless
S2, A15: House en zijn team nemen een nieuwe patiënt aan, Bob, die in zijn slaapkamer in ademnood komt na een rollenspel met zijn vrouw (gastrol van Samantha Mathis). Alle symptomen wijzen op een metaalvergiftiging, maar het bloedonderzoek niet. Het team loopt hun hele diagnoseproces door en House zet de polikliniek op zijn kop door een patiënt te vertellen dat zijn vrouw hem een SOA heeft gegeven.