S1, A3: De groep komt aan in Benidorm en wordt geconfronteerd met een onverwachte gebeurtenis: er is een stier ontsnapt. Terwijl de lokale bevolking een zoektocht organiseert, bereidt Maestro zich voor om de festiviteiten aan te kondigen. David kan zich niet concentreren in zijn kamer. Als ze samen weggaan om hun hoofd leeg te maken, ontstaan er misverstanden bij de taxichauffeurs, die niet begrijpen wat de twee daar doen.