Coming Home
S1, A3: Alec en Hilaria Baldwin keren na de rechtszaak terug naar hun kinderen en proberen een nieuw normaal leven te ontdekken. Alec stemt ermee in om in therapie te gaan om te verwerken wat er is gebeurd.