S1, A1: De DNS, onder leiding van commandant Barrientos, is in gevaar. De regent van Mexico-Stad, Corona del Rosal, wil zich ontdoen van een van zijn voornaamste tegenstanders in de strijd om het presidentschap: de minister van binnenlandse zaken, Echeverría. Om te overleven en wraak te nemen, besluit Barrientos de DNS te redden en Echeverría’s kant te kiezen.