Cold Case: The Complete Series Committed
S3, A5: Rush heropent een zaak waarbij een oudere vrouw is betrokken die een natuurlijke dood is gestorven, maar de identiteit van een andere vrouw had gebruikt die in 1954 verdween. Met DIANE LADD in de gastrol.