S3, A7: Na een maand volledig gefocust te zijn geweest op hun eindcollectie, komen de ontwerpers naar de studio om hun conceptstores voor te bereiden. Met de finale in zicht moet er nog één ontwerper naar huis van wie de collectie nooit het levenslicht zal zien.