S1, A5: Kanzaki en Mikami ontmoeten Yuzuru en komen meer te weten over haar pijnlijke verleden. Ondertussen neemt de klas deel aan een gemanipuleerde businesswedstrijd en trotseert ze het gezag met gedurfde ideeën.