The Rookie: Feds Confrontatie
S1, A2: Simone gebruikt haar informant om een ​​wapenhandelaar op te sporen die op de meest gezochte lijst van de FBI staat. Brendon onderzoekt een riskante aanwijzing over een congreslid. Cutty en Simone worstelen om oog in oog te staan. Tim en Laura vinden raakvlakken met hun vergelijkbare no-nonsense benadering van het trainen van rookies.