Hawaii Life Connected to Nature on Maui
S13, A3: Een jong stel verlaat Canada voor het paradijselijke Maui. Ze zoeken een tropisch huis dat in contact staat met de natuur en dat een aparte gastenruimte heeft voor familieleden.