Connecting Over Food With Chef Erin French Be My Guest with Ina Garten
S1, A2: Ina Garten nodigt chef-kok Erin French van The Lost Kitchen uit om verhalen te delen en samen te koken. Tot slot brengen ze een bezoek aan Ina's favoriete bakkerij in de Hamptons.