S1, A13: Michael vertelt Gob dat hij met Marta heeft geflirt. George-Michael probeert erachter te komen of hij en Maeby bloedverwanten zijn. De familie komt bijeen om George sr. te steunen tijdens zijn hoorzitting. Lindsay probeert Tobias van zijn angst om naakt te zijn af te helpen.