S1, A3: Als hoofdcommandeur Frankel langskomt, begint Jack aan zijn eerste dienst als co-commandeur en blijft ruzie maken met Andy over de manier van leiding geven. Commandeur Pruitt vindt het lastig om de aanwijzingen van zijn dokter op te volgen en keert terug naar de kazerne om de administratie op zich te nemen. Ondertussen gaat de rest van Kazerne 19 naar een zolderbrand in JJ’s flatgebouw en is er een melding op een feestje bij het zwembad.