S5, A9: Walts obsessie met Jacob Nighthorse zorgt ervoor dat de spanningen tussen hem en Cady steeds hoger oplopen. Vic getuigt tegen Chance Gilbert (terugkerende gastrol van PETER STORMARE) en Walt gaat door het lint in de Red Pony.