Sex and The City Coulda, Woulda, Shoulda
S4, A11: Carrie biecht Aidan op dat ze een abortus heeft gehad. Charlotte ontdekt dat ze weinig kans heeft om natuurlijk zwanger te worden. Miranda is zwanger van Steve. Samantha krijgt Lucy Liu als cliente.