S3, A7: Fiona vindt nieuwe wilskracht door een gevaarlijke liefdesaffaire. Een avond uit met LaLaurie laat Queenie twijfelen over haar plek in de kring. Cordelia neemt een belangrijke beslissing over haar moeder.