American Horror Story Coven: The Replacements
S3, A3: Fiona neemt een onverwachte protégé onder haar hoede. Zoe probeert schuldbewust om Kyle zijn oude leven terug te geven. Madison heeft een vurige woordenwisseling met Joan Ramsey, een nieuwe buurvrouw.