Coven: The Sacred Taking
S3, A8: Cordelia brengt de meiden samen voor het gevecht tegen Fiona. Een gevaarlijke nieuwe vijand heeft Misty op het oog. De rivaliteit tussen Marie Laveau en Delphine komt tot een hoogtepunt.