Crash Into Me (Part 2 of 2)
S4, A10: Meredith probeert het leven van een ambulancebroeder te redden. Het leven van een patiënt ligt in de handen van Lexie. Derek moet vertrouwen op een verpleegster om een patiënt te redden. Bailey worstelt om haar privéleven met haar werk te combineren.