Luann and Sonja: Welcome to Crappie Lake Creative Differences
S1, A6: Mike, de broer van Luann, komt ze helpen met de renovatie van het motel. Met Benton Follies nog maar een paar dagen voor de boeg wordt het duidelijk dat Luann en Sonja creatief gezien op verschillende bladzijden zitten.