S2, A21: Een onopgeloste zaak uit 1977 over de dood van een portier uit Philadelphia wordt heropend wanneer Rush en Valens zijn moord proberen te koppelen aan een seriemoordenaar die op het punt staat uit de gevangenis te worden vrijgelaten.