Smallville Crossfire
S9, A6: Oliver probeert een jong meisje van de straat te helpen door aan te bieden haar te trainen, maar ze bedriegt hem. Lois en Clark zijn geschokt wanneer een tv-station hen wil inhuren als on-air team.