S1, A4: Wanneer het nummer van een veelbelovende jonge dokter verschijnt, moeten Megan Tillman (gastrol LINDA CARDELLINI), Reese en Finch de bedreiging ontrafelen terwijl ze tijdens overuren aan de lijn blijft.