Dag des oordeels White Collar
S3, A16: Agent Kramer is terug. Hij probeert Neals commutatie te saboteren en Neal probeert iets uit zijn verleden recht te zetten. Peter moet een kant kiezen. In afwachting van zijn hoorzitting, moet Neal beslissen of hij gaat vluchten of vechten.