Scorned: Crimes of Passion Damning Our Future
S7, A5: Wanneer ex-criminelen Chance en Danielle elkaar ontmoeten, worden ze op slag verliefd. Zullen ze weer in de misdaad vervallen als ze hun rekeningen niet kunnen betalen?