Rizzoli & Isles Dance With the Devil
S4, A5: Maura en Jane ontrafelen een schokkend geheim over Paddy (JOHN DOMAN) en Hope (SHARON LAWRENCE) dat hen allemaal zal treffen. Korsak vertelt over het tragische verleden van Cavanaugh.