The Golden Girls Dancing in the Dark
S5, A6: Rose heeft een relatie met universitair docent Miles Webber, maar het enige wat ze delen is een liefde voor dansen. Als Miles haar uitnodigt voor een feest, voelt Rose zich als een vis op het droge met al die intelligente vrienden van hem. Blanche worstelt met een gebrek aan dates.