S2, A16: De meisjes bezoeken een homoseksuele bar om mannelijke homo -beste vrienden te vinden. Victoria flirt met een aantrekkelijke beschermheer (Antonio Sabàto Jr.) die haar vergist voor een drag queen gekleed als zichzelf om deel te nemen aan een Celebrity Drag Queen -wedstrijd. Elka herenigt zich met een oude vriend (Doris Roberts) met wie ze jaren geleden ruzie had.